Re: dysk IBM i gwarancja

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.plspam)
Data: Sun 12 May 2002 - 20:34:55 MET DST


"RB" <iemand_at_pandora.be> wrote in message
news:mRvD8.73120$Ze.11229_at_afrodite.telenet-ops.be...
> >wsystko fajnie
> tylko nie dziala dla Polski ...
>
>
> ??? :-((
> Na poprzednim linku sa pdf rowniez po polsku poczytaj co tam pisza. Trudno
> mi uwierzyc, ze to nie dziala W Polsce. Przeciez macie oficjalne
> przedstawicielstwo IBM.
> W najgorszym wypadku podejmij bezposredni kontakt z IBM. Jezeli dysk ma
trzy
> lata fabrycznej gwarancji to "pan" sklepikarz moze sie ugryzc. Mialem u
> siebie podobny przypadek. Gamon ze sklepu po drugiej niby naprawie orzekl,
> ze mam tylko 6 miesiecy gwarancji. Wiecej do niego nie poszedlem. Ostatnim
> razem zalatwilem gwarancje bezposrednio u IBM i okazalo sie ze moja
> gwarancja leci dalej.

juz kiedys (jakis rok temu) kontakotwalem sie wlasnie z IBM powiedzieli mi
zebym kontaktowal sie z dystrybutorem w polsce - a ten powiedzial ze bez
faktury zakupu tego dysku u niego nic nie moge zrboic

a wiec jak to jest teraz ? mozna wyslac czy nie dysk do IBM ?

SLawek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:49:04 MET DST