Re: Próba włamania, co zrobic ?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Sun 12 May 2002 - 20:41:23 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in

> Heh, to po co zamykac mieszkanie ? Jak ktos jest wystarczajaco
> dobry to i tak sie wlamie :-)

To dla tych ktorzy nie wiedza ze jak jest otwarte to sie nie wchodzi. :-)
Bo ci lepsi i tak wejda.

BTW Jak mi ktos mowi o wlamaniach to od razu przypomina mi sie atak
 polskich phrekerow na bankomat gdzies w pd Polsce. Atak polegal na
wyrwaniu bankomatu ze sciany za pomoca 30 letniego stara i lin stalowych.
Jednak kiedy juz wyrwali bankomat nie mogli go wrzucic "na pake" bo okazal
sie deko za ciezki. W efekcie nasi phrekerzy rzucili sie ucieczki
zapominajac o odczepieniu lin ktore po 50m wkrecily sie tylna os :-)i dalej
ucieczka musiala odbywac sie pieszo :-)

--
Best regards
             The EaGle