Re: powinno byc szybciej?

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 12 May 2002 - 19:32:46 MET DST

> ja mam Solteka DRV4, A1700+ i dysk Maxtor ATA133, zainstalowany system XP.
> Czy zalecane jest instalowanie VIA 4in1 ?
Płyta jest na chipsecie via - więc tak (o ile nie są jeszcze zainstalowane).
Jeżeli nie masz problemów z kartą AGP lub z DMA dysków to masz zainstalowane.
Nowa wersja nie zaszkodzi, chociaż kiedyś VIA zdarzyła się wpadka: 4.18÷4.20
obniżały wydajność AGP w stosunku do poprzednich wersji na niektórych płytach.

Sławek