lekko NTG - odzysk danych z problemami

Autor: ryszard_gal_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 11 May 2002 - 14:15:39 MET DST

chciałem odzyskać dane z padniętego za pomocą eazy recovery - niestety mi nie
wyszło - na sam koniec, kiedy już chciałem zapisaćdane na inny dysk, podał
komunikat o zapisie jakiegoś pliku, przerwał wszystko, i powiedział ze
uzytkownik przerwał operację - co jest grane?
chciałem tez użyć getdataback - niestety - kiedy już wyszukał wszystkie pliki,
powiedział ze nie można skopiować danych dez rejestracji - i wobec tego pytanie:
czy ktoś dysponuje kodem aktywacyjnym do tegoż probramu?