Re: Prośba o pomoc

Autor: JFK (jfk_at_NOSPAMokg.gdynia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 23:52:38 MET DST

> Nie wiem czy mam sie z tym udac do serwisu czy moze mozna gdzies taniej
> zalatwic i CZY TRZEBA BEDZIE ZMIENIAC KOSC bios'A. Prosze o rade.
> Wielkie dzięki za okazaną pomoc,
oki z gory mowie ze nie znam sie na notebookach
ale jesli przypomina to zwyklego kompa to mozesz to zorbic we wlasnym
zakresie:
rozkrecasz kompa lookasz na plyte i szukasz wyrozniajacej sie zworki
(przewaznie kolo kostki biosu)
w istrukcji mialbys ja opisana jako clear cmos ale jak bedzie na plycie to
coz..
rznie bywa
ale przewaznie ma inny kolor wiec spoko
jesli juz takie dziwne namierzysz to przestawiasz ja
i oodpalasz kompa
nie martw sie ze nie wstanie
tak ma byc
potem znow zworka do poprzedniej pozycji....
i komp budzi sie bez hasla z standarowym ustawiinem biosu (kopm firmowy wiec
nie bedzie pewnie nic trzeba zmieniac)
jedyny bool polega an tym ze tak sie zdejmuje haslo z biosu w kompie
stacjonarnym a to co opisujesz wyglada an cos bardziej zaawansowaneo bo nie
chroni biosu tylko caly komp
wiec tu mi wyglada na jakies zabezpieczenie przeciwko zlodziejom
nie pozostaje mi poradzic nic innego jak albo pamietac swoje hasla albo
NIE KRASC!!!
:))
pozdrawiam

--
JFK
aby wsylac maila usun NOSPAM z adresu (spam protector)