Re: Athlon upgrade - problem

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 12:59:13 MET DST

<kriana_at_o2.pl> wystukał
(news:5e39.000004a6.3cdba4eb_at_newsgate.onet.pl):

> chciałbym prosić o radę dot. upgrade'u procesora w moim PCcie.
> Otóż mam Athlona 550MHz z podstawką na SlotA (+ płyta gł. EPOX
> 7KXA).
Bedzie ciezko...

> Chciałem zapytać, czy są jekieś nowsze procki Athlona z
> tym slotem, lub inna możliwość, np. przystawka z SocketA na SlotA.
Przejsciowki, takie jak Slot1->PPGA nie istnieja. Jedyna mozliwosc to
kupno innego procesora Slot A. Najszybsze produkowane byly 1 GHz (na
jadrze TB), ale nigdy ich nie widzialem w Polsce. Niedawno bywaly w
Action 750 za <200 zl.

> Z tego co mi się wydaje, to nie robią już procków z takim złączem,
> ale też nie wiem, na ilu MHz skończyli je robić. Może ktoś wie i
> może pomóc.
IMHO taka zamiana jest nieoplacalna - lepiej dozbierac do taniej (albo
drogiej ;-) plyty z podstawka SocketA, w AB na wyprzedazach bywaja
ASUSy i ABITy na KT133A rowniez za ok. 180-200 zl. Do tego cena procka.
Pozdrawiam
Egghead

--
Linux? Powinni tego zabronić!