Re: K7S5A

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:20:38 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3CDB7F74.3395A382_at_magsoft.com.pl...
> Na pewno wersje 1 do 3 miały poważne problemy z pracą z Thunder-
> birdami powyżej 1 GHz. Nie wiem, czy były w stanie pracować z
> Athlonami XP.
Dziwne, bo czytajac posty na ocworkbench dochodze do wniosku ze 0,1,2, byly
wolne od bledow, cos juz bylo nie tak w 3 (ale nie bardzo wiem co bo mam
mozliwosc uzywania wlasnie 3) a 4 byly totalnie skaszanione i nie chcialy
pracowac na fsb=mem=133, co do chodzenia z XP to jezeli dany k7s5a chodzi z
TB to bedzie chodzil i z XP, sam mam w robocie "2" z duronem ale w ramach
testu walnalem na nia mojego TB zero probleomw, moj ojciec ma "3" z
morganem, ale tez byl test na moim TB - zero problemow, kiedys natomiast
kolega kupil "4" i oblala test TB ;-) Najlatwiej sprawdzic memtest86, wali
bledami jak z pepeszy na "4". Informacje te pochodza z poczatkow pojawiania
sie "4"-rek potem wyszedl jakis bios (nie pamietam numerku) ktory ponoc
naprawial wszelkie "bole i swedy" na wszystkich wersjach - moze i tak jest
bo plyty ktore testowalem byly nie tak dawno kupione i od razu walilem
najnowszy bios.
Z ciekawostek to na ocworkbench podali przepis jak naprawic "4" - talent
lutowniczy wskazany ;-)

P.T.