Mysz WOP-35 i problem z rolka do przewijania

Autor: Tomek G. (pantom_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 22:46:50 MET DST

Mam myszke optyczna A4 Techa WOP-35 i wszystko bylo fajnie, ale teraz
zacina i sie koleczko do przewijania (tak dokladnie to ciezko chodzi).
Chcialem ja rozebrac i obatrzyc co sie zpsulo ale nie wiem jak ja rozebrac.
Nie znalazlem zadnych srubek.

Moze ktos juz mial okazje rozdlubac taka myszke.
Prosze o odpowiedz jak sie do niej dostac ?

Pozdrawiam