MSI K7T TURBO LE- nikt nie wie?

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Thu 09 May 2002 - 18:55:38 MET DST

    W sumie nie jest to problem, lecz tylko chec pozyskania
informacji. Od samego poczatku uzywam tylko produkty marki MSI i nigdy nie
mialem z nimi jakichkolwiek problemow, wrecz przeciwnie jestem z nich bardzo
zadowolony.
    Sprawa wyglada nastepujaco. Posiadam plyte MSI K7T TURBO LIMITED EDITION
na KT133A a wraz z nia DURONA 900. Pytanie brzmi dlaczego na wszystkich
stronach MSI pisza (nawet czerwona czcionka), ze plyta ta obsluguje
procesory tylko do AMD XP 1800+ wlacznie, natomiast procesory o wyzszym
taktowaniu obsluguje K7T TURBO 2. Oto cytat:

K7T Turbo & K7T Turbo Limited can support only up to Athlon XP 1800+ CPU

K7T Turbo2 can support Athlon XP 1800+ CPU & above

Wiec rodzi sie pytanie dlaczego? Jezeli bios plyty umozliwia zmiane mnoznika
do wartosci 13.5 co daje mozliwosc rzeczywiscie 1800, tylko ze mhz, wiec
rozmowa o procesorach rzedu XP 2200+.

Wiadomo mi rowniez ze jest sposob na to by umozliwic funkcjonowanie
procesorow o wyzszym taktowaniu. Posiadam najnowszy bios 3.4

Bardzo prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam