Re: Gdzie kupić klawiature do PC?

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Thu 09 May 2002 - 17:33:38 MET DST

> szczerze mówiąc nie rozumiem masochistów;)

ogólnie teraz chyba artysci wymyslaja klawy do PC bo nijak sie one maja do
wygody pracy :(((
na cale szczescie mam swoja BTC-53 ktora mi sluzy wiernie od '93 roku :))
nie ma na niej zadny WinKey'sow, Enter ma normalny rozmiar, BackSpace tez,
do tego wszystkie bloki klawiszy sa ladnie poodzielane :)))))
miodek ...

> na Batorego jest tego ostatnio coraz więcej - ni to pies, ni wydra - w
sumie
> duże, bez bloku numerycznego, kursory wmontowane pod enter.... zgroza -
ani
> w q nie pograsz, ani nie napiszesz dłuższego tekstu, rozmiarami prawie się
> nie różni. kosztuje około 40PLN

dziwne ludzie maja zboczenia

> ps. z drugiej strony ja od dłuższego czasu poluję na n8110:) stary a
> głupi....:)

no comments