Re: TFT - czy juz ??

Autor: Jan Piotr Seliga (janeks_at_komtech.com.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:59:11 MET DST

Jan Piotr Seliga
Magic Technical Support
Komtech Sp z o.o. Radom
tel. (48) (48) 3628161
=======================
Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:abd3if$245p$1_at_news2.ipartners.pl...

> Czyli zapewnne do jakiś nonejmów z fatalnym 2d :-)

> Nie wiem gdzie , widziłem kilka paneli w akcji i żaden mi nie przypadł do
> gustu ...
> Wszystki miały widoczne smuzenie , błedne i wyblakłe kolory i dodatkowo
> niektóe uszkodzone pixele ...
> Dlatego panele ciągle mi się podobają ale nie kupiłbym takiego dla sibie
:-)
> Ja tam czekam na panele plazmowe :-)))
>

> --
> Pozdrawiam
> /// Kaszpir ///

Cześć
Ostatnio znajomemu kupowałem monitor Astron 15EX6,
jego parametry:
  Typ ekranu
 Wyświetlacz LCD 15.0" color active matrixTFT
   Producent matrycy
 CMO
   Wyświetlane kolory
 16 milionów
   Rozmiar plamki
 0.297mm(H) x 0.297mm(W)
   Rozmiar ekranu
 15.0" (Przekątna 38 cm)
   Maksymalna Rozdzielczość
 1024 x 768 - (75Hz)
   Kontrola obrazu
 Cyfrowa
   Kontrast
 400:1 (TYP.)
   Jasność
 300 cd/m2 (TYP.)
   Czas reakcji
 30 ms przy 25 °C
   Sygnał wejściowy
 Analog D-sun 15 pin Connector
   Kąt widzenia obrazu
 170° w poziomie, 120° w pionie
   Plug & Play  Level
 DDC 1/2B
   Głośniki
 Tak (Wbudowane, aktywne 1W x 2)
   Kompatybilność
 PC (od VGA do 1280 x 1024) oraz Power Macintosh
   Zasilanie
 100-240 Volt, 50-60Hz
   Automatyczna Sychronizacja
 TAK
   Wymiary (szer. x głębok. x wys.)
 368 x 172 x 353  (mm)
   Masa
 4,1kg
   Certyfikaty i atesty :
 Energy Star, UL/CUL, FFC-DOC, TUV/GS, CE, TCO99, ICES, BSMI, VCCI
   Gwarancja
 3 lata
Ogólnie - odjazd - ładnie świeci - zero uszkodzony pixeli i cena niecałe
2000 zł.
Moim zdaniem jest wart tych pieniędzy, nawet już mam go zaklepanegom, jak
znajomy będzie zmieniał go na 17"
Firma mieście się w w-wie i mozna moniotor wziąć na tydzień na róbę
Pozdrawiam
Janek