Re: Divxi na SBlasterze 32 ISA

Autor: piotrtal (piotrtal_at_hoga.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 07:57:36 MET DST

On Wed, 08 May 2002 00:00:18 +0200, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Chodzi o to, jak puszczają dane playery dźwięk:
> a) bezpośrednio do karty "SB16 Wave Out [220]" lub na DXa
>("Kompatybilne urządzenie gier") - wtedy będzie kaszana
> b) na Wave Maper - to on właśnie zajmuje się "DownSamplingiem"

w takim razie jak zmienic to, zeby puszczaly na SB16? wydawało mi się,
że jeżlei ustawię we włąściowościach multimedia na SB16 Out/In to
wtedy powinno być OK.
nie jest tak?

>Np. u mnie taki popularny VPlayer - nie dał się zmusić
>"Wave Maper" - puszcza na "Kompatybilne urządzenie gier",
>co powoduje skaszaniony dźwięk 48kHz ;-(((

ale przecież różnic miedzy programami Vplayer, Subedit, TMplayer i
inny *player (z małymi wyjątkami) nie ma w wogóle. one wsyzstkie
korzystają z MediaPlayera.