Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 10:31:34 MET DST

> a ja o 19" w domu to muszę zapomnieć ...
> (no chyba że by miała głębokość 40 cm)
> dobrej siedemnastki nie kupie, wiec ... pozostaje LCD

Albo przemeblowanie :-)
Moja 19" ma chyba głębokość 46cm.

Ja jednak wolałbym 19" CRT niż 15" LCD boto zawsze 2" więcej. A panele maja
zbyt dużo wad które dyskwalifikują je w moich oczach do użytku domowego dla
przeciętnego użytkownika (któy lubi pograć , pooglądac filmy i itd ...) tym
bardzije że sa gry np. Diablo 2 które działają w 640x480 i w przypadku
grania na panelu współczuję tym osobom:-)

A tak naprawde każdy napewno znajdzie miejsce na monitor 19" (mówię
oczywiście o monitorach z tzw. krótkim kineskopem) .
Zawsze mozna przecież w pokoju zmienić położenie mebli , inaczej je
poustawiac i itd ...

Więc wielkośc według mnie nie jest tak naprawde największą wadą bo jeśli
naprawde ktoś chce to znajdzie miejsce na 19" tym bardziej że głębokość
monitora 19" wynosi tyle co głebokość monitora standardowego 15" (mówię o
tych zabytkowych 15" :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///