Re: Flatron 915 FT Plus i ostro?ć obrazu

Autor: Okrzem (okrzem_at_interia.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 09:11:11 MET DST

> Jak będzie o niebo lepiej to wina całego monitora (słaba jakość)
> te 100 Hz to podejrzewam max jego możliwości, a monitory
> takiego jak Belinea, LG nie potrafią wyświetlać ostrego obrazu w max.
> odświeżaniach

Witam!
Kilka zdan od siebie. Posiadam taki monit i moge powiedziec ze jestem
zadowolony. Zgadzam sie, ze nie jest to ostrosc jakiegos trinitrona, ale nie
przesadzajmy znow , ze jest taki marny przy 1280x768 ciagnie ladnie (moj
egzemplarz) te 120 hz. Fakt faktem, monit monitowi nie podobny, nawet
znakomitego producenta jakim lg jeszcze nie jest, ale sie stara i uwazam, ze
calkiem niezle im to wychodzi. TYm bardziej za takie pieniadze (ok 1500zl)
wydaje mi sie, ze to dobry, moze nawet b dobry zakup.

Pozdrawiam

Si