hp 845c - problem

Autor: Mirek Ziółek (mirek_at_astercity.net)
Data: Wed 08 May 2002 - 08:42:58 MET DST

witam!

Jest sobie taka drukareczka Hp 845c ktora kupilem jakies po roku temu,
dzialala bez zarzutu na WInME
ktoregos pieknego dnia przestal ja system widziec ( nie wiadomo dla czego,
wsumie jej nie odlaczalem)
Zainstalowalem jeszcze raz drivery z hp.com.pl itp , zobaczyl ja bez
problemu.Wczoraj stalo sie to samo tzn system nie mogl rozpoznac drukarki,
caly czas pisze ze "nieznanie urzadzenie".Proba wrzucania mu na "hama"
driverow nie nie daje, odpowiedz kreatora ze nie sa to drivery od tego
urzadzenia.Podlaczylem jeszcze do 2-och innych komputerow z winXP , to samo,
nie potrafi rozpoznac driverow do drukarki. Nawet probowalem instalowac
wedlug instrukcji w driverach , tez dupa blada.
Moze macie jakies pomysly ? bo mi sie koncept konczy :(
drukarka sama z siebie drukuje OK( test dziala)

--
Mirosław Ziółek