Re: Problem z wystartowaniem PC

Autor: tlen1_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 17:20:51 MET DST

Ad1. PC nie miał przerwy dłuższej niż 24h.
Ad2. Zasilacz wymieniłem na nowy (wcześniej myślałem że w ten sposób pozbędę
się problemu - nie pomogło)
Ad3. Tylko nie to :( Przecież kiedy po wielu próbach uda mi się uruchomić PC
to comp działa stabilnie nic się złego nie dzieje do następnego uruchomienia.

Może jeszcze jakieś pomysły ?