Re: cd-rom

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 16:26:34 MET DST

Użytkownik "Yachuu" <elroid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Porsze o podpowiedz w doborze cd-romu:
> Jaki jest dobry (tzn. czyta wszystkie płyty, ma dobry czas dostępu,
> korekcję błędów, trwałość....) Cd-romik w przedziale od 100 do 140 zł
> Mi wychodzi ze dobry jest LG ale proszę o radę

W tej cenie to chyba nie masz duzego wyboru. Ani teac ani asus nie mieszcza
sie w tej cenie :(
W tej cenie to rzeczywiscie chyba LG bo samsung jest raczej gorszy od LG nie
wiem jak NEC
Jezeli ma byc "dobry (tzn. czyta wszystkie płyty, ma dobry czas dostępu,
korekcję błędów, trwałość....)" to polecalbym poszukanie uzywanego TEACa
(x32 x40) ew. Asusa. Mam oba (maja ponad 3lata) i ostatnio porownywalem z
nowym LGx52 i uzywanymi: Samsungiem x40 i Creative x50 i troszke sie
zawiodlem na zachwalanym LG wypadl gorzej niz staruszki teac i asus , lepiej
niz samsung i creative.
troszke napisalem na ten temat pare postow nizej

Pozdrawiam Yablon