Re: Plaski kineskop i warstwa antyodblaskowa

Autor: cisu (cisu_at_o2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 15:18:44 MET DST

Użytkownik "fit" <fit_at_astercity.net> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Exeqtor" <rfrankow_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
| .
| to brud... kawa, slina itd...
| sprobuj wyczyscic plynem do czyszczenia optyki
| a.

Osobiscie radzilbym uwazac na te plamki, mam ADI GT56, ktory kupilem wlasnie
z taka wada, tzn. w jednym miejscu mial plamke wielkosci 0,5cm2 (kupilem go
przecenionego oczywiscie) no i tak czyscilem ze warstwa
antyodblaskowo-antystatyczna znikala coraz bardziej za kazdym czyszczeniem.
Panowie od ADI powiedzieli mi ze to byla wada polozenia tej warstwy na szkle
kineskopu (btw to jakies zwiazki silikonu i czegos tam...) Stanowczo
odradzam mocnego czyszczenia!!!