Re: UPS-y jaki dobry?

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 15:00:36 MET DST

> Ja tam tez nie wiem co to jest. Ale moge z cala odpowiedzialnoscia polecic
> marke APC. Osobiscie gwarantuje dlugie lata pracy, bez zadnego
serwisowania
rowniez polecam ta firme. Niedawno kupilem Back UPS CS 350 i jestem super
zadowolony. Posiada mozliwosc komunikacji z PC za pomoca USB i ma fajne
oprogramowanie wylaczajace kompa jak sie aku rozladuje. (mi nie dziala bo
jak jest malo pradu to oprogramowanie zamiast zamknac system robi program
wykonal niep.... i nie zamyka systemu ale mi to nie przeszkadza). Mam tez
fideltronika ares cool i ten tez dziala ale to jak rower i motor.... nie ma
porownania. APC jest o niebo lepszy!
pozdrawiam

--
        wojtek