Re: soltek sl-75drv4 a tempertura proca

Autor: kefas123_at_wp.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 12:05:07 MET DST

> Mam durona 800_at_880 i pokazuje mi temperature w biosie 55C ale ze znaczkiem
> minus w nawiasie. Sandra w ogole nie pokazuje temp proca (tylko plyty -
> okolo 34C) a monitor temperatury (dodany na plycie) jak go odpale pokazuje
> przez moment wlasnie (-) 55 a potem robi shutdown kompa. Co jest grane?
> Uszkodzony czujnik? Jakos zle zinstalowany? Zrobic upgrade biosu? Pojsc z
> tym do serwisu?
>
> Pozdrawiam

Witaj

Z tego co się orientuje, to (-) 55 st., oznacza, że nie jest tam podłączony
żaden czujnik. U mnie pokazuje pierwszą temp. 42 st., natomiast drugą temp.
pokazuje właśnie te minus 55, ale to dlatego, że nie mam tam podłączonego
kabelka. Zdaje się, że to co Ci sandra pokazuje, to właśnie jest temp.
procka mierzona przez czujnik na płycie. Mogę się mylić.

AL