Re: Modem Pentagram

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 15:22:38 MET DST

> Mam taki problem, ostatnio instalowalem modem zdaje sie Pentagram Omen na
> ukladzie Motorolli, pod win98SE, (...)
> I w sumie po zamknieciu okna laczy sie
> i dziala Ok tylko te okno... czy mozna cos z tym zrobic? przeinstalowalem
> kilka razy oprogramowanie i sterowniki ale nic): bardzo prosze o pomoc...

no, jest to problem...
w domu mam pentagrama omena I i nie ma tego kłopotu, w pracy
mam modem na tym samym chipsecie ale chyba innej firmy i też ciągle
mi się to pokazuje... a jak kiedyś się tego napisu pozbyłem to z kolei
rozłączał mi się w dziwnych momentach...raz po minucie, raz po 15 sek.
a raz po 25 minutach... tak czy owak zrobiłem instalację modemu od nowa
i wolę te głupawe pytania o ustawienia językowe...

Aldi