Re: Problemy z kompem

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 07:46:15 MET DST

Użytkownik Ziomall <linda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab7mtf$ga0$1_at_news.tpi.pl...
> cze, zawsze jak po kilkugodzinnej przerwie wlacze kompa to uruchamia mi
sie
> scandisk. System zamyka sie normalnie, nie ma zadnych komunikatow o
bledzie.
> Czasem tylko podczas korzystania z wingrozy wyskakuje jakis blad. A to, ze
> Nero cos tam albo Explorator (najczesciej) albo jeszcze cos innego. Chyba
> czeka mnie
> reinstall. Mozna jakos tak odinstalowac winXP albo recznie pousuwac pliki
> aby obeszlo sie bez formatu dysku? I jest jeszcze cos. Od pewnego czasu
> [...]
dobrze ze chociaz napisales jaki dysk masz
jaka plyta ??? wgrane stery od plyty (najnowsze) ???
czy napedy CD i CD-R maja wlączone DMA ??? czy obsluguja DMA ???
jesli juz wysuplales miejsca na Win XP - warto zrobic jeszcze jedna partycją
gloowną i zainstalowac 98 !