Re: BIOS-Pomoc!

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 23:37:00 MET DST

Użytkownik "Jaromi" <jaromi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam maly problem! Prawdopodobnie zawirusowal mi się bios i chciałbym go
> przeprogramować ale niestety komputer nie wstaje i nie moge odpalić
systemu!
> Czy ktoś wie jak przeprogramować BIOS gdy nie wstaje komputer a BIOS-u sie
> nie da wyciągnąć bo jest wlutowany! Jest to płyta na chipsecie Intela z

Musi się dać wyciągnąc... po prostu jest dobrze wsadzony w podstawkę. Nikt
by nie ryzykował wlotowywania BIOS'a... bo te kości są bardzo delikatne.
Pozatym taki AWARD musiałby być wlutowywaniy już zaprogramowany.. a
lutowanie mogło by tylko uszkodzić go... więc producent raczej by sobie na
coś takiego nie pozwolił.