Re: Co "lepsze" Pentium2 350 czy Celeron400 ?

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 18:25:55 MET DST

> Z C400 ktory prawie chcial chodzic na 100MHz to sie spotkalem z jednym.
> Prawie bo sie odpala i wieszal przy post. Moze przy lepszym chodzeniu i
> poniesieniu napiecia poszedl by stabilnie ale plyta to byla Eupa...
> pc-shit or something...

ten "moj" mail zeszlifowana blaszke z gory az do miedzi, byl na przejsciowce
Asusa i mial jakisz szybszy coolerek niz boxowy, dodatkowo byla zapodana
pasta silikonowa (bo kto wtedy slyszal o pastach na bazie miedzi lub srebra)
przy 100MHz komp startowal i dzialal az do momentu kiedy pojawialo sie
okienko powitalne windowsa - w tym momencie caly proces uruchamiania
zatrzymywal sie i moglem w nieskonczonosc podziwiac "genialny" obrazek z
chmurkami - te chmury kojaza mi sie caly czas z niespelnonym marzeniem o
Celku 400 smigajacym na magistrali 100MHz :-)))))))))))

pozdrawiam