Re: Płyta ECS K7S5A plus Duron 1000 - czy warto?

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_o2.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 18:34:59 MET DST

> Jeśli zależy Ci na niskiej cenie to warto. Ja mam w domku właśnie taką
> konfigurację i zero problemów, składałem braciakowi to samo i również
działa
> oka... Nie wiem dlaczego niektórzy są negatywnie nastawieni.
Przy niezbyt dużej obudowie - wąskiej, przy szerokiej nie ma takich
problemów ułożenie pamięci SDRAM przeszkadza we włożeniu nagrywarki (która
jest trochę dłuższa od "normalnego" CD-ROM-u) albo kieszeni na HDD.
Działa zauważalnie wolniej od GigaByta na VIA nie pamiętam w tej chwili
modelu - w grach oczywiście, bo Office w każdym przypadku działa OK.
Drobne problemy przy instalacji Win 98, po usunięci strowników od dźwięku i
zainstalowaniu od nowa OK.
Jakoś specjalnie na nią w tej chwili nie narzekam - poza wystającą
nagrywarką oczywiście, ale więcej nie kupię - układ pamięci jest dla mnie
nie do przyjęcia.

Dariusz Bacik