Re: dlugosc kabla s-video-euro

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 06 May 2002 - 16:48:39 MET DST

On Mon, 6 May 2002 13:30:41 +0200, "Piobar" <piobar_at_priv.internet.pl>
wrote:

>U znajomego podlaczylismy kabel 18m i jest bardzo przyzwoicie. Ja osobiscie
>mam kabel 9m i jakosc jest taka sama jak na 1m. Widac wiele zalezy od jakosc
>wyjscia i jakosci kabla.

u mnie na chinskim kablu w sumie tez bylo ok, ale byly zauwazalne
cienie, gorszy kontrast koloru i zlewanie sie brzegow plam o
jaskarawych kolorach. na dobrym kablu tego nie ma.
jakos obrazu przy takim polaczeniu jeszcze zalezy od tego, kolo jakich
urzadzen bedzie lecial ten kabel. jak one sieja. jakiej jakosci jest
instalacja elektryczna wzdluz ktorej kabel leci. <rs>