EISCA - co to?

Autor: Tommy (simnet_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 19:56:12 MET DST

Ostatnio obejrzałem sobie moją płytę główną (Shuttle HOT-591P - VIA MVP3) i
zobaczyłem tam dziwne gniazdo -podobne do wyprowadzeń COM'a na płytach AT.
Gniazdo to zawiera 6 pinów w dwóch rzędach a pin 4 jest wyłamany
(fabrycznie). W instrukcji płyty przeczytałem, że jest to gniazdo EISCA. I
podobno można do tego podczepić wiatrak. Taa.. ale wiatraki produkuje się z
3-pinowymi wtyczkami wiec jak to podczepić? Może przejściówka? I po co komu
wiatrak z 11 pinową wtyczką? Jakieś dodatkowe funkcje?

--
pozdrawiam
Tomek tjd_at_klub.chip.pl