Re: IBM ThinkPad 600X i bios

Autor: novax (novax_at_USUŃ-TOwp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 19:12:52 MET DST

Sun, 5 May 2002 16:41:49 +0200, Paweł Meller <m_pablo_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>Sprawa wyglada tak:
>bylo sobie haslo na laptopa.Haselko zostalo zdjete.Ale teraz po wlaczeniu
>kompa ukazuje sie blad nr 161 i 163.Blad 163 dotyczy blednej
>daty.Wiadomo,trzeba wejsc do biosu i zmienic...Problem w tym, ze do biosu
>wejsc sie nie da. IBM'owski patent na wchodzenie do biosu (wylaczenie,przy
>wlaczaniu trzymac F1) nie dziala.Wciaz sa te dwa bledy.Wlasnie wyjalem
>baterie CMOS...Sprawa dosc pilna;) Jutro musi byc gotowy:(
>
>Serwis IBM'a rozklada rece (czyt. przywiez kolego sprzet do nas, naprawimy i
> [...]

hmmm mam TP 560 i iSeries i do BIOSu wlazi bez problemu. Moze sprobuj
zaraz po wlaczeniu "popukac" w F1 jeszcze przed pokazaniem sie logo
ThinkPad, az do momentu jak sie przepelni bufor (zacznie piszczec
klawiatura). Albo inne rozwiazanie - ze strony www.ibm.com sciagnij
jakis prog do obslugi TP i spod niego zmien date.

pozdrawiam

novax