Re: Upgrade Biosu dla P2B - ZNOWU

Autor: m99_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 May 2002 - 20:57:11 MET DST

Bios sflashowalem poprawnie. Wersja 1012. A procek Celek 900 nadal sie nie
odpala. O co chodzi? Przejsciowka jest OK. Dzialal na niej 600-tka.
Zauwazylem cos takiego. Jak sie ustawia napiecie na przejsciowce na auto to nie
kreci wentylatorem. reszta startuje. Jak sie ustawi na 1,8 to wentyl sie kreci.
Ma ktos jeszcze jakis pomysl?
Bo na razie ekran jest czarny. Nie pika i lampka w monitorze mruga.

Dzieki