Re: CD-RW sa za ciezkie ???

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 18:12:23 MET DST

Dnia Wed, 29 May 2002 22:50:22 GMT D <a2gap_at_optonline.com (no 2 and
com=net)> w wiadomości <au18fukkncbj4tks3h7nokg79j7p1vegbh_at_4ax.com>
napisał/a:

>moj stary acer 2x 7 lat temu czytal cd-rw, a w toshibie trzeba bylo
>przeflashowac firmware i tez to czytala
IMO ściemniasz (chyba że to ten wyjątek potwierdzający regułę :) nie
uwierzę, że jakikolwiek cidik x2 jest w stanie czytać CDRW, może ktoś
jeszcze to potwierdzić ?

>tylko bardzo, bardzo stare cdromy mialy laser o o bardza waskiej
>dlugosci swiatla i te nie potrafia czytac cdr/rw
a tu już jestem pewien że nie wiesz o czym piszesz ;)
chodzi o moc lasera, bo płytki CDRW słabiej odbijają światło.
BTW ciekawe pojęcie - "bardzo wąska długosć światła" ;)

>to o czym piszesz moze doyczyc dyskow high speed cdrw (10x, 12x), gdyz
>te potrzebuja troche innej dlugosci swiatla i nie wszystkie modele
>potrafia odczytac tak nagrany dysk
i znowu bzdury, oj chłopie, weź się nie kompromituj i nie pisz o
rzeczach o których nie masz pojęcia. WSZYSTKIE cdromy mogące czytać
CDRW są w stanie czytać płytki highspeed, to nagrywarki muszą
obsługiwać ten standard aby móc je nagrywać.

ogólnie ROTFL :)

pozdro

--
KRiZBi