Re: jaki komputerek.

Autor: oneman (oneman_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 12:45:26 MET DST

Nie kupywac amd.
W tym momencie nie oplaca sie w to inwestowac.
Tansze i lepsze bedzie p4.
Co z tego ze jest wolniejsze.
570 kosztuje 1.6a Box z dobrym coolerkiem .
Nie widzialem jeszcze takiego ktory by sie nie krecil na 2300.
I ktory Athlon za ta cene podskoczy ?
Intel powtorzyl sukces celeronka 300A.
Czekamy na reakcje AMD.
Ale na chwile obecna kupowanie Athlona xp to utopia.
Chyba ze kupisz sobie dobra plyte socet A pod amd 0.13
jakiegos durona i poczekasz troche z mysla o przesiadce na niego.

Pozdrawiam