Re: soltek sl-drv4

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:55:40 MET DST

quapouchy wrote:
> no wlasnie o ta plyte sie pytam ... czy ma jakies bugi ?
> czy nie pomyliles sie w danych bo drv4 jest chyba
> na starszym chipsecie i nie obsluguje ddr333 ani ata133
> - ata 133 zwisa mi bo trudno o takie dyski (tylko drogie
> duze maxtory da sie sensownie wykorzystac w tym protokole)

Drogie??? Sprzedawca cie oklamuje :-)))

Uzywam DRV4 od kilku miesiecy z ogromnym powodzeniem. Nie mialem z nia
ani jednego przejscia. Po powtykaniu wszystkich podzespolow w
odpowiednie sloty, wlaczylem pieca... i tak jest do dzis. Dziala bez
problemu.

Fakt... nie krecony mam sprzet...

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/