Re: Problem z SDI, Modemlog.txt - prośba

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:16:32 MET DST

"Stanislaw Binczycki" <benek_at_address.in.sig>, wrote in

> Tak, ale problem pojawia się i znika. Więc pewnie jak
> ich zawezwe to wszystko będzie ok i każą sobie jeszcze
> zapłacić za niepotrzebny przyjazd.

Opisz problem dokladnie i niech sprawdza czy cos u nich sie nie krzaczy.
Czy to az tak trudno zadwonic do nich na _bezplata_ linie?

> Nie ta grupa??? Przecież terminal SDI to chyba
> urządzeinie peryferyjne do peceta? A ta grupa
> jest o sprzęcie.

Zgadza sie. Ale twoj problem jest raczej natury konfiguracyjnej (ja bym
nawet strzelal ze tpsa cos knoci) a nie czysto sprzetowej. Zaisntaluj on
nowa system operacyjny. Sa tez rowniez grupy o HIS wiec tam sie zapytaj.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!