Re: Nowy dysk 7200 wolniejszy od strego 5400...

Autor: volcan (volcan.computers_at_interia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:58:16 MET DST

> zrozumieniem.
>
> Na przyszłość trzymaj się pytań. Były takie:
> "Czy spowolnić dysk do UDMA/33 czy może szukać kabla 80 żył (IPC80) bez
> zakrytego jednego bolca po środku? Czy w ogóle są takie kable?"

To jak dałeś je wszędzie (kable 80 żyłowe) - tak pisałeś wyżej?

> Twój komentarz od początku jest wredny i pokazuje Twoją przemądrzałość.

Czy taka słodka istota jak ja może być wredna?? ;)
No i dzięki za komplement, ale może raczej skup się na temacie grupy -
pochopne ocenianie ludzi źle świadczy o autorze osądów :) - czy pisałem coś
o twoim charakterze? chyba nie :) i tak zostanie - nic o tobie, wszystko o
twoim problemie :)

> Zupełnie bez sensu się potem denerwujesz.

Coś ty :) Ja się denerwuję?? E tam - wcale. I jestem bardzo miły :) Starałem
się tylko naprowadzić cię na właściwe tory :)

Pozdrawiam :)

volcan