K³opoty z Plustekiem

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 23:03:16 MET DST

Witam

    Mam tu taki irytuj±cy problem ze skanerem Plustek OpticPro U12.
Mam go ju¿ od roku i do teraz sprawowa³ siê w³a¶ciwie bez zarzutu.
Problem siê zacz±³ jak kupi³em nowy dysk i zainstalowa³em nowego
windowsa2000. Mimo zainstalowania dok³adnie tych samych sterowników co
na poprzednim dysku (te¿ win2000), ¿aden program (nawet firmowy Action
Manager od Plusteka) nie potrafi wykryæ skanera. Pisze piêkny
komunikat "Couldn't estabilish connection...." Jest to o tyle dziwne,
¿e skaner zainstalowa³ siê prawid³owo i jest widoczny w¶ród urz±dzeñ w
panelu sterowania/system i nie ma przy nim ¿adnych wykrzykników. No
có¿, ¶ci±gn±³em najnowsze sterowniki z polskiej strony plusteka, ale
efekt dalej taki sam. Co¶ nie tak z twain pod windowsem?
Zainstalowa³em na drugiej partycji winXP, ¿eby sprawdziæ ten skaner.
Na golutki system wrzuci³em sterowniki do skanera, reset, znowu to
samo. "Couldn't estabilish connection..." W panelu sterowaniu wygl±da,
¿e zainstalowa³ siê dobrze...
Sam nie wiem, co mam o tym my¶leæ. Skaner siê zainstalowa³, windows go
widzi, ale aplikacje go nie widzi. Co mo¿na z tym jeszcze zrobiæ??
Dopowiem jeszcze, ¿e ze starego dysku, z dawniej zainstalowanego
windowsa 2000 (ta sama wersja sterowników) skaner dzia³a! Czyli sprzêt
jest sprawny.
Czy kto¶ ma mo¿e jaki¶ pomys³, jak powalczyæ jeszcze z tym upartym
skanerem/sterownikami do skanera/windowsem??
Bo ja mam ju¿ dosyæ. Straci³em na to ju¿ ze dwie godziny bez efektów.

Sprzêt mam taki: Celeron 700, p³yta ECS P6 IEAT, 256 MB RAM, Radeon
7500, Barracuda IV 60 GB

Pozdrawiam
     Martin