Re: jaka konfiguracje zalecacie do sklepu

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:00:07 MET DST

> Najlepszy rozwiazaniem bedzie kupno VIA Epia. Full zintegrowana plyta.

Po mojemu: nie ma co kombinowac! Kup najslabszy PC na rynku z jakas slaba
grafa (ale firmowa), najlepiej cos na celku (wielbiciele AMD - informuje
was, ze sam mam AMD i wszystko OK, ale w sklepie nie ma potrzeby miec
AMD-ka).
Osobiscie bym wstawil jakiegos celka 500, Rive TNT2 (albo i jedynke) lub ati
rage (lub nawet matrox g400), modem - motorolke (moze byc inny dobry), 256
ramu na 100, hdd - wg potrzeb, ale mysle, ze 10 GB wystarczy, no i po
zabiegu...