Re: Czy Samsung robi dobre nagrywarki

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:13:39 MET DST

Użytkownik "/\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> napisał w wiadomości news:ad2e2b$2s8$1_at_news.tpi.pl...

> Żeby wszystko było jasne: ja patrzę z perspektywy zastosowań
> (pół-)profesjonalnych.
> Nie chce mi się rozpisywać, więc będzie w telegraficznym skrócie:
>
> WADY:
> - brak płaskiego ekranu, więc już z definicji zniekształcenia obrazu.

Jak ktoś pracuje z CAD to może mieć dla niego znaczenie że nie są
100% płaskie ale do obróbki zdjęć i ogólnych zastosowań OK.
Zresztą jest np. 959NF na Dimondronie NF

> - brak czystych i żywych kolorów
> - ostrość obrazu pozostawia wiele do życzenia
> - kłopoty z jednolitą jasnością całego ekranu
> - przeciętna trwałość i żywotność kineskopu

Jakieś bajeczki wymyślasz na podstawie chyba pojedyńczych
problemów z najtańszymi 753 itp.

> ZALETY:
> - dobre parametry techniczne (np. pasmo wideo, odświeżanie w zalecanej
> rozdziałce).
> - stosunkowo niewielkie wady geometrii na brzegach ekranu
> - cena
> - duża dostępność na rynku
>
> To tyle.
> Samsunga można kupić do domu, ale do poważnych zastosowań,
> szczególnie związanych z szeroko pojętą obróbką grafiki, zwyczajnie się nie
> nadaje.

Dobre ;), wszystkie Samsungi wrzuciłeś do jednego worka ...

PeJot