Odp: RATUNKU Padniety dysk

Autor: JerzyK (jotemka_at_polbox.com)
Data: Sat 04 May 2002 - 11:45:06 MET DST

Użytkownik Straits <straits_nospam_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aaujjt$9ps$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Taki kwadracik o wymiarach 1,3 cm x 1,3 cm ??? Jak chcesz, to ja mam
> 234001090533
> 1980B9823
> MALESYA
>
> Jak będziesz chciał naprawić, to mogę Ci wysłać.... oczywiście bez kosztów
> Twojej strony. Jeszcze się zorientuję, czym się różnią... i znajdź
jakiegoś
> elektronika, co by Ci to przylutował. Kość nie powinna mieś żadnego
> nalotu.... po prostu się spaliła... ja mam płytkę od dysku ST32122A (2GB)
> pewnie nie będzie pasowała...

Ta kostka to prostokąt o wymiarach ok. 1,3 cm x 1,9 cm więc raczej to inny
typ. Przelutowywanie i tak chyba raczej nie wchodzi w grę bo dysk jest na
gwarancji. W serwisie firmy gdzie kupowałem cały zestaw powiedzieli, że uda
się skorzystać z gwarancji jeśli dobiorę się do dysku w sposób nie
zostawiający śladów. Rozumiesz więc, że tylko ratuje mnie zdobycie płytki bo
to da się przełożyć bez zostawiania śladów. Dzięki za chęci, jeśli coś
jeszcze przyjdzie Ci do głowy to daj znać.