Re: klawiatura na seriala?

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 08:59:50 MET DST

W sklepie w Lublinie widziałem najtańszą za jakieś 30 zł,

ale wcale nie jest pewne czy taka klawiatura rozwiąże Twój probelm,

aby BIOS widział klawiaturę USB trzeba mu wczesniej ustawić w opcjach
wsparcie takiej
a bez klawiatury tego nie zrobsz... i koło sie zamyka, a tak niewiele
brakuje,

Pozatym, jesli nie działają Ci te dwa porty, to prawdopodobnie masz zwalony
kontroler na płycie głównej, a jest on również odpowiedzialny za port LPT ..
i może jeszcze za coś..

U mnie skończyło się na wymianie płyty głównej...

Życze powodenia,
pozdrawiam,
Janek!

P.S> Swoją wiedze opieram na opowieściach pana w sklepie, jeśłi sie mylę
prosze o sprostowanie.