Re: Zewnetrzny dekoder NICAM do kart TV - kto ma ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 13:52:00 MET DST

Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> napisał w wiadomości
news:aapr6d$92v$1_at_news.tpi.pl...
> kto ma dekoder nicam mp jak ten http://www.mjm.waw.pl/nicam_f18.html
>
> jak to wam dziala ?
>
> potrafi on sam wykryc stero i przelaczyc na nie ?
>
> czy potrafi pogubic sie i wlaczyc mono jak nadaja stereo lub szumiec ?
>
> itp itd interesuja mnie wrazenia z pracy tego typu dekoderow.
>
> bo mam pixel z nicam (rev 9D) i lipa :(
> przelacza sie recznie (w easy rec tez), czasem zgubi stereo i szumi przez
> sekunde ;(

Dawno widziałem opinie użytkowników na news://news.tvmania.pik-net.pl/tvmania
i jeden z nich zbudował sobie prosty układ przełączający przed kartą dźwiękową
który brał sygnał z dekodera (jeżeli program był w nicamie) lub z normalnego
wyjścia tunera gdy program mono/stereo A2.

Afaik układ nie zapalał diody i był niemy jak nie dostawał sygnału nicam.

PeJot