Re: Twardziel niezawsze wykrywany przez BIOS

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 14:01:02 MET DST

> Jak już wcześniej pisałem, czasami zmienia mi się kolejność napędów i
Cd-Rom
> wskakuje przed twardziela. Grupa odpowiedziała, że zapewne niewykrywa go
> BIOS, tylko dopiero Windows. Biorąc pod uwagę, że dysk ma juz swój wiek-
> jakieś 3 lata- nieoznacza to, ze zaczyna sie sypać? Może czas już go
> wymienić? Doradzcie coś.
IMHO jesli nie widzi go BIOS to windows tez nie powinien bo oznaczaloby to
ze dysk nagle pojawia sie w systemie - ciekawe
predzej obstawal bym przy jakims problemie z plyta glowna lub zasilaniem lub
elektronika tego dysku

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD