Re: wentylator

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Wed 01 May 2002 - 15:55:59 MET DST

In article <3CCFCFE3.9C8437E1_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
>Subject: Re: wentylator
>Date: Wed, 01 May 2002 13:22:11 +0200

>Kup 5 oporników po 15 Ohm i włączaj po jednym w szereg na przewodzie
>+12 V wiatraczka (najczęściej czerwony). Ja zacząłbym od wlutowania

Napisalem kiedys o wiatrakach z termistorowa regulacja obrotow. Dostalem
taki w prezencie z demobilu starego sprzetu ICL ale byl za duzy do
normalnego zasilacza. Dlugo i uparcie drazylem temat az wreszcie kolega,
ktory mi go sprezentowal powiadomil mnie, ze na "gieldzie" w przejsciu pod
GUS sa takie wiatraczki w sprzedazy. Pojechalem tam i kupilem ostatni a
nastepne mialy byc po Swietach Wielkanocnych i do dzisiaj ich nie ma ...
Na moje pytanie sprzedawca stwierdzil, ze "nie ida bo za drogie" (za swoj
zaplacilem 30zl) i dlatego hurtownia ich nie sprowadza wiecej
Wiec jak widac mamy rynek i mozemy wylacznie kupowac badziewie bo to sie
sprowadza bo jest tanie i "idzie" ... Nazwy firmy nie podam ze wzgledu na
niechec do reklamy.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com