Re: IBM DeskStar 120GXP 80GB - opinie

Autor: KW (UsunTo_kwis_at_Poczta.Onet.Pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 11:55:12 MET DST

> IC35Lo80AVVA07), wydaje mi sie ,ze tanio (~550zl) prosze o wszelkie
Cena rzeczywiscie dobra. Srednio na rynku oscyluje ona wokól 650 brutto.

A opinie - przy dostepie "chrobocze" szczególnie po wlozeniu w tania,
wykonana z chorobliwie cienkiej blachy (czyt. np. codegen) obudowe - ogólnie
mozna sie przyzwyczaic. W mojej ocenie (choc ostatnio synowi dolozylem o
polowe mniejszego ibm vancouver'a), barracuda jest cichsza a pod win2k, przy
normalnej pracy nie widze róznicy w dostepie. U mnie zadzialalo
przyzwyczajenie do wielkiego blekitu (moze nieco wyblakle gdy produkowanego
u "Bratanków od bitki i szklanki")

KW
PS. Sprawdzilem czas ladowania systemu: win2k serwer praktycznie "goly" bez
uruchomionego AD, komputer P4 1.6 G wlozone w acorp 4d845a, 128 DDR - okolo
46 sekund od nacisniecia guzika wlacznika do pojawienia sie ekranu
powitalnego. Wylaczenie okolo 1 s.

*********
Sprawdz szacunki kosztow eksploatacji róznych drukarek:
http://www.alfabit.com.pl/?menul=2