Re: RADEON 8500 czy GF3 Ti 200 ?

Autor: Goomich (goomich_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 15:48:33 MET

"SS" <ssobie_at_poland.com> naskrobał(a) w news:a23c8b$v9$1_at_news.natned.com.pl:

> Ale zaczynaja byc wykorzystywane : Serious SAM , Quake2,

Myth3 ma truform, Gothic też ma mieć jakieś bajery, ale to na razie jeszcze
mało.

> Unreal Tournament
> sa patche umozliwiajace wykorzystanie TruForm :---0))))

A jak ma się ten patch do tego na duże teksturki?

> Nie wiem nie sprawdzalem ...

A ja myślałem, ze słaby zasilacz i cały dzień po sklepach za nowym biegałem
:)

--
Pozdrawiam
Krzysztof "Goomich" Ferenc