Peknieta plyta

Autor: remg (remg_at_xgen.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 10:34:08 MET

Mam plyte CDR peknieta prawie do polowy w poprzek sciezek. Probowalem z niej
odzyskac dane za pomoca kilku programow, ale zawsze wywala mi blad nr. 21:
"urzadzenie nie gotowe". Czy jest jakas szansa zeby dobrac sie do tej
plytki? Na pewno na zewnetrznej czesci dane byly by do odzyskania..
Czy wewnetrzna peknieta czesc jest na tyle strategiczna, ze bez jej
odczytania nie da sie nic zrobic?

Moze znacie jakis specjalistyczny soft, ktory poradzilby w takich
przypadkach?

Pozdrowienia,
Remek