Re: Jak się kręci Duron 1Ghz ???

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 14:10:52 MET

nie

> Czy ja wiem czy porażka ?

jak dla mnie porażka i już. mnie tam właśnie na FBS133 najbardziej zależy,
bo mam dużo slotów pci obsadzonych różnym badziewiem i podkręcanie FBS jest
ryzykowne dla pośrednich wartości z wiadomych względów.
Oczywiście lepsze to niż nic. Kręce już z przyzwyczajenia i choćby z teg
powodu, że nie poto wydawałem na płytę 200zł więcej, coby proc na nominalu
działał.

> U mnie Duron 1Ghz kręci się na 1240Mhz (124FSB). Niestety moja płyta nie
ma
> zmniany napiecia (nie mówiąc o mnożniku) a na dodatek na procku jest
stickers

pech to pech

> Teraz działa mi na FSB112Mhz czyli 1120Mhz.
>
> A co FSB 133Mhz to było już gdzieś na necie że procki są "specjalnie"
> zablokowane na FSB133 aby nie "robić konkurencji AMS XP" ...

to by mnie nie ździwiło. ale wspominam TB 1_at_1.33 to było coś. ino, że
grzejnik już mam.

Pozdro. Seba