spaprany port klawki na ACORPie pod PII

Autor: Pilu (pealoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 23:19:20 MET

Witam.
Włączam tego nieszczęsnego kompa a klawka ani mru mru - na nic nie reaguje.
Diody migają ale niepełnym światłem. Podczas ładowania windy pc buzzer
wariuje jak oszalały - tak jakbym ciągle trzymał kilka klawiszy naraz
(pipipipipipipipipipipipipipipipipi; brrrrr).
Sprawdzałem czy nie ma jakiegoś zwarcia na porcie, czy jakaś śrubka nie
wleciała między obudowę i płytę i takie tam, ale wszystko niby ok. Czy ktoś
ma może jakieś sugestie?
Za odpowiedź z góry dziękuję.

--
                                               Pilu