P4 i Athlon 1000, a gra Mercedes-Benz

Autor: Tomasz (tegiet_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 20:35:29 MET

Witam!
Stało się coś dziwnego i nie wiem czym to jest spowodowane. Odkupiłem grę
Mercedes-Benz Monster Truck i zainstalowałem ją na Pentium 4 1.4 (płyta
Mercury KOB P4X266 WFSX, 256 SDRAM, GeForce 2) i zamiast samochodów były
tylko ich cienie. Potem spróbowałem na drugim komputerze Athlon 1000 (płyta
Abit KT7, 128 SDRAM, GeForce 2) i gra chodziła. Zmieniłem sterowniki grafiki
w P4 na identyczne jak w Athlonie .... i nadal tylko cienie. Wszystkie
ustawienia jakie znalazłem są takie same.
Spróbowałem na trzecim komputerze Pentium 4 1.5 (płyta Microstar 6534, 128
SDRAM, Riva TNT z 32 MB) i efekt taki sam jak na pierwszym pentium.
Dlaczego? Nie rozumiem tego. Czy ktoś ma pojęcie dlaczego ta gra nie lubi
Pentium 4?

pozdrawiam
Tomek