ASUS TUSL2-C + SBLive

Autor: Qn`ik (actionmag_at_silvershark.com.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 18:08:31 MET

Hello

Mam problem. Wczoraj kupilem owa plyte i niestety - plik emu10k1.vxd
wykonuje mi nieprawidlowa operacje przy kazdym ladowaniu systemu. Pojawia
sie bluescreen, naciskam dowolny klawisz - i Windows dziala normalnie, tylko
nie ma dzwieku. Ow plik znajduje sie oczywiscie w Windows/system, a jego
opis to: "Creative Emu10k1 Hardware Abstraction Layer". Probowalem
reinstalacji Windowsa, przerzucenia karty na inny slot, kasowania tego
pliku - nic nie pomaga. Gdy uruchamiam WMA i Winampa - oba sie zawieszaja od
razu po probie odtworzenia pliku.

Moglby ktos pomoc? Bylbym bardzo wdzieczny.

pozdrawiam
Qn`ik