MSI VIA KT266A, Monitor, Modem US Robotics

Autor: przyb_m_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 22 Nov 2001 - 14:14:34 MET

Czesc
Czy ktos z Was moze cos powiedziec o plycie MSI KT7 PRO 2 VIA KT266A? Czy
dziala ona stabilnie? Czy cos jest jeszcze na tym KT266A godnego polecnia?
Chodzi mi glownie o stabilnosc i nieawaryjnosc pracy i jak najmniejsza
konfliktowosc. A moze cos na AMD761?

Jaki monitor 17" polecacie? Jakis z tych lepszych i mniej awaryjnych.

Co sadzicie o modemie US Robotics? Jak on sie trzyma lini? Czy ew. polecacie
cos lepszego (znowu chodzi mi o pewnosc pracy).

Pozdrawiam
MP